torsdag 16 september 2010

Dagens amigurumi är en...

GRIS! Ett riktigt jäkla svin.




Så trevligt så trevligt!

För övrigt är jag faktiskt mycket upprörd. Upprörd över hur någon överhuvudtaget kan sympatisera med SD. Detta främlingsfientliga parti som bla. vill stoppa något så viktigt som anhöriginvandring och som vill bygga ut kärnkraften. Dessutom vill man ha offentliga register på pedofiler (anhöriga drabbas o chansen till ett nytt liv efter behandling försvinner) SD vill också rusta upp och satsa på försvaret. Idioti!
Jag tycker att SD kan ta sin ledning och sina väljare och flytta till USA, det landet verkar gå mer hand i hand med deras åsikter. Frågan är om dom verkligen kan bo där. Jag menar, USA kanske tycker att dom kommer dit och tar deras jobb, beter sig illa när dom festar, kanske inte firar amerikanska högtider såsom thanksgiving och tänk om dom firar Sveriges nationaldag den 6 juni....
VILKET HOT MOT AMERIKA OCH HELA DEN AMERIKANSKA BEFOLKNINGEN!!!
 Och Gud bevare USA s befolkning när SD låter sina anhöriga komma på besök och tom. får dom att flytta över.
 Näe, sällan har något gott  kommit ur mångkulturen....   ( Sagt av en av Jököpings SD-politiker.)

Gode Gud (om du mot all förmodan finns) bevara oss från människors dumhet, trångsynthet och hårda hjärtan!

Jag bor inte i Sverige, jag bor i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar