onsdag 22 september 2010

Vad har vi här då?

Igår kväll spenderade jag och Malva 4.5 timmar på akuten. Brutet nyckelben och förmodligen en lätt hjärnskakning. På Malva alltså. Lilla snubbel-fia gjorde det igen, på sin sparkcykel (utan hjälm i nedförsbacke) Tur i oturen att hon inte stupade rakt på huvet, det hade kunnat gå mycket värre och det vill vi inte ens tänka på.

Nästa familjemedlem, Tomas: har legat i feber ett par dagar. Och såå sjuka som män blir när dom har feber så kan nog detta va värre än Malvas brutna nyckelben! ;)

Pelle har drabbats av avundsjuka (en nog så allvarlig sjukdom) Malva fick nämligen en Piggelin på akuten igår. Stackars stackars Pelle! ;)

Jag känner med både Malva och Tomas men mest känner jag med mig själv....jag har fått finnar på hakan. Måste bero på att jag är så ung i sinnet!?

Trots allt detta håller vi ångan uppe och är LYCKLIGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar