torsdag 2 september 2010

Jag vill ju inte!


GUL BIL! Aj! Blir slagen av mina barn. GUL BIL! Aj som.... Blir slagen av min jobbarkompis Oscar (hårt med knytnäven på överarmen)

Jag hatar GUL BIL-leken! Jag vill inte va med för jag ser aldrig några gula bilar och det gör ont att bli slagen.

GUL BIL! skriker jag  och slår Oscar mitt allra hårdaste (för nu ska han få!!) -Men den bilen är ju senaps gul! El. den bilen är ju en företagsbil! El. den bilen slog ju jag på förut (det måste nämnligen gå 24 timmar för att man ska få slå på samma bil igen)
 Idiot-regler!
 Nu får jag två straffslag för att jag slog på fel bil. Aj! aj! Nu börjar faktiskt min arm kännas lite öm.

 DUMMA DUMMA lek!!!

Enda gången jag ser gula bilar är när jag inte har någon att slå....typiskt!

DUMMA DUMMA lek!!!


2 kommentarer:

  1. Haha den leken lärde sig Albin utav sin kusin i somras. Fast jag tror inte att de slog varann. Men du kan ju trösta dig med att gula bilar är ganska ovanliga.

    SvaraRadera
  2. Inte ovanliga här i Jönköping! Och vissa har siktet inställt på gula bilar....

    SvaraRadera